Brittan

Hej igen :)

Efter pysslet så tittade vi på dokumentärfilmen om Britney Spears och jag måste medge att den faktiskt var riktigt bra och även ifall det tar emot så var den riktigt intressant :) Vi kommer nog aldrig att förstå riktigt hur hon har det men jag dömer verkligen inte henne och jag tycker inte att hon är töntig längre. Om man tänker efter så tror jag att jag hade varit värre om jag hade suttit i hennes sits. Hon är egentligen riktigt proffessionell när man tänker på allt som hon har gjort och särskilt när man tänker på hur gammal hon var när hon började. Jag tänker inte döma henne mer och även ifall hon inte har den bästa sångrösten så dansar hon riktigt bra och hon har en skön inlevelse i allt hon gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0