"Crazy" Thaughts

Hejsan hejsan.

1 Okej jag har tänkt på en sak, varför blir julkalendrarna bara dåligare och dåligare? Jag menar vem minns inte Greveholm, Pelle Svanslös, Kaspar i Nudådalen, Ronny och Julia m.fl. Och nu kommer det kalendrar som Allram Est, En Decemberdröm och Håkan Bråkan, Hur roliga är de egentligen? Jag kan medge att jag gillade En riktig jul och LasseMajas Detektivbyrå, speciellt den förstnämnda, då trodde jag verkligen att det skulle komma lite bättre kalendrar men så kommer denna, Skägget i Brevlådan med tre vuxna som huvudpersoner, har dom inte fattat att ingen bryr sig om hur bra ungarna spelar bara det är trovärdigt.
   Nu kanske det är så att det finns personer som gillar Anders och Måns men jag tycker inte att två komiker som inte ens är särskilt bra ska vara två av huvudpersonerna. Hur många ungar vet vilka dem är? Och varför ska man alltid ta några kända svenska skådisar som ska visa sig lite då och då? Det är bara keligt.

2 Varför blir killar kallade för bögar om de lyssnar på sk. "tjejmusik" och vad är det som klassas som det, smörsångare, tjejer som sjunger pop mm. De flesta som sjunger den här sortens musik brukar ha bra och go röst att lyssna på så varför ska då inte killar få njuta av det utan om de ska slippa bli retade så ska de lyssna på riktigt hård musik eller Rap som kränker allt och alla (särskilt tjejer) ?!?


Jag bara satt och tänkte lite, det är antagligen helt osammanhängande menmen sånt som händer ibland.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0