.......

Hej.

Idag har det inte hänt mkt roligt. Det vars jukt kallt att jobba ute i skolan och vi kom typ ingen vart för att ingen orkade jobba.
   Det var dock ett litet ljust ögonblick som var lite roligt på morgonen. Dagen innan så hade jag frågat vår lärare hur vi skulle kunna bli sveriges mest miljövänliga skola, vilket de eftersträvar, om han skulle köra bil ner till matsalen hela tiden, som inte alls är så himla långt. På morgonen idag när alla samlades i klassrummet så sade han att han hade en rolig nyhet för mig. "alla tittar på mig och ser ut som frågettecken, inklusive jag". Han hade gått till skolan(han bor nämre än mig och jag cyklar). Fatta att jag belv chockad, men jag antar att allt är möjligt om man verkligen försöker :D

Hej Då =}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0