Hair

Here I am again

Nu är äntligen den tunga plågan slut, jag har slingat håret. Varför ska det göra så jäkla ont att slinga håret, här passar verkligen ordesråket, "vill man vara fin får man lida pin", in. Man borstar håret hela tiden men det kommer ändå en massa tover när man sätter på hättan och börjar dra ut håret. Jag trodde nästan för en sekund att jag skulle slå till mamma som slingade håret åt mig.

Men själva signingen var ändå inte värst utan det var när hon skulle ta bort hättan, fy f*n! Hon skulle egentligen ha kammat håret samtidigt som hon drog av den, men nej. Hon sa att det antagligen skulle vara lika lätt att bara dra av den eftersom jag har så tunnt hår, jag säger bara att om jag hade tänkt det innan så slog jag verkligen till henne nu. Jag trodde nästan att allt hår skulle följa med, jag kommer ALDRIG att låta henne göra så igen jag klipper hellre kort hår än att hon ska få göra så en enda gång till, satan vad det gjorde ont!

Lämnar er nu med ett, för tillfället, smärtfritt sinne :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0