Halmstad

Tjenare.

Fasen vad det är gött med en syrra som har körkort! Idag stack jag och min käre syster amanda till halmstad efter att hon hade slutat vid cirka 14.15. I halmstad letade vi efter julklappar till våra föräldrar och till varandra. Vi hittade båda till varandra men vi hade lite svårt till våra föräldrar. Alltså man vet inte vad dom vill ha, vad ska man egentligen köpa till dem som de ska kunna använda och bli nöjda över. Visst de säger att det är tanken som räknas men man ser ändå i deras ögon att de inte är riktigt nöjda och då får man dåligt samvete för att man inte la ner tillräckligt med tanke bakom det. Jag förstår inte hur jag ska kunna hitta klappar till alla, det är ju faktiskt bara ca 16 dagar kvar till självaste julafton!

I alla fall så gick det inte så bra med klappsökningen som ni kanske förstod. Men jag hittade en jättefin klänning på H&M som var rätt kort, lila i glansigt tyg och med en rosett på framsidan. Jag ska ha på den antingen på julafton eller på nyår. Det blir antagligen på julafton eftersom jag ännu inte vet vad jag ska göra på nyår. Det händer absolut ingenting och man orkar inte dra till tullbron som alltid, det är alltid bara en massa fyllon där och det blir så sjukt tråkigt i längden. Jag vill självklart vara med min älskade pojkvän men vi vet inte vad vi ska hitta på. Hans familj brukar vara hos några vänner men dit vill inte han hänga med och min familj ska nog till några andra kompisar men dit ska inte min syster hänga med så då vill inte jag heller. Jag börjar få lite panik över detta, vad tusan ska man göra?!

Aja, detta var inte ett så intressant inlägg, som de flesta, så nu ska jag gå och lägga mig så att ni slipper fler av dessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0