OMG !

Hejhej :D

När jag och Lubbie var på klitte idag så var det några sjuuuukt jobbiga killar som glodde på oss hela tiden! Vi hade börjat spela lite volleyboll, då kom typ tre killar och den ena frågade om vi skulle spela mycket längre, då sa vi att vi antagligen skulle spela ett tag till. Killen som hade frågat stack iväg men de andra två stannade kvar och varje gång bollen kom till dem frågade de om vi var klara snart, HALLÅ vi säger till när vi är klara, fatta! Till slut var vi ju klara och då tog de nätet direkt. Vi gick och fikade å snackade lite med min syssling, som jobbar där. Sedan visste vi inte vad vi skulle göra så vi väntade i typ 10 min sedan var det ledigt igen så vi började spela.

Efter någon minut så kom det ett gäng på kanske 5 eller 6 killar och börja hålla på i bassängen. Vi märkte hu de tittade lite då och då mot vårat håll men de sa aldrig något. De gick upp ur vattnet och åt, men de fortsatte hela tiden att kolla mot vårat håll, det var sjukt irriterande. Om de ville ha nätet eller nåt så kunde de la bara säga något, så jag å lubbie fortsatte att spela och dom fortsatte att glo, det var nästan som att de turades om att titta.

Till slut gick de in i omklädningsrummet så jag och lubbie spelade lite till men sedan gick vi in i ångbastun. Vi snackade om hur sjukt jobbiga dom killarna var och att det var skönt att de stack. Smart som jag är säger jag då att det hade varit sjuuukt pinsamt om alla hade kommit in då när vi satt där. Och rätt som det är så öppnas dörren och två av dem kommer in. Jag å Lubbie tittade på varann men jag tänkte att det inte var så farligt med bara två stycken, ofta de skulle göra något. Men just som jag tänker det så vad händer inte då, jo dörren öppnas igen och in kommer resten av killarna och tar upp typ alla platser som finns kvar och där sitter jag och Lubbie inträngda och känner hur de tittar lite då och då medan de snackar som fan.  Så himla jobbigt och pinsamt, vi vågade knaptt snacka med varandra :S:S


Puss hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0