Tjejkväll

Hej allihop.

I fredags var det basketträning och sedan en helkväll med tre av de bästa tjejerna i mitt liv. Först blev det pizza. Vi hade lite svårt att bestämma pizzeria och eftersom det var så fullt på entill så fick det bli Hawaii. Det visade sig vara väldigt bra eftersom alla blev trötta efteråt så det var inte så långt hem till mig :) Jag fick skjutsa fatma hela vägen och även ifall hon verkligen inte är tung så blev jag extra trött :P

Sedan skulle vi titta på filmerna som Fatima och Mubina i och för sig redan hade tittat på. Fatima bestämde att vi skulle titta på "all boys love Mandy Lane" först, vilket resulterade i ett fiasko. Alla tyckte att den var sjukt dålig så jag fattar verkligen inte varför hon valde att vi ens skulle titta på den. Så sjukt löjlig film, vi snabbspolade typ igenom hela för att komma till slutet så snabbt som möjligt, riktigt löjlig :S

Efter den så blev det lite bättre, även ifall Lubbie var tvungen att dra efter typ halva:( Nästa film var "Barnhemmet" som var såå mycket bättre. Det var inte en skräckis som man hoppade till i men det var en väldigt bra gjord film utan för många specialeffekter. Den drog liksom ut på spänningen så att man inte fick perioder där allting bara stod still :) Jag förstår inte varför spanjorerna är så bra på skräckisar.

Det var lite onödigt av oss att köpa så mycket godis, menmen det är sånt som händer. När kvällen var slut så hade vi knappt rört godiset och chipsen var bara "toppade". Men vi hade riktigt roligt ändå :)

Kram på er alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0