Första Advent

HEJ

Idag är det första advent och det första som hände mig idag var att jag vaknade upp sida vid sida av min älskling som väckte mig med en kyss <3 Vi körde julstämning på max med julmusik och tända ljus, men man saknar ju såklart snön (hoppas den kommer närmre jul). 
  Vi låg kvar i sängen till kl12 och efter frukosten gick vi å lade oss igen och myste, så underbart. Vi hade redan bestämt oss att vi skulle se på ensam hemma vid halv fyra (en klassiker till jul) så det var bara att hitta på något att göra. Det blev att vi gav oss ut och åkte longboard, jag skulle lära anton att åka och det gick hur bra som helst. Sen spelade vi lite basket med en fotboll som vi hittade vid skolan :}

Imorgon är det skola och träning igen, jag längtar verkligen inte dit, är så sjukt trött på allting just nu för att min kamera inte vill funka (går inte att lägga in bilder på datorn :(.) Men jag kommer säkert på bättre tankar imorrn när jag träffar alla roliga människor :D

Glad första advent, eller hur man nu säger
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0