Match :)

Tjabba tjena hejhå

Igår var det dags för match mot kortedala. Vår tränare hade stora förhoppningar på vinst och det hade självklart vi med, vi skulle lätt vunnit över dem borta om inte deras golv hade varit så sjukt ojämnt :P Nu hade vi vårt egna golv men det funkade ändå inte. Jag stör mig på alla i laget som inte hade med sig sina matchkläder så att som ville kunde spela, riktigt dålig stil! (:S) Älslkingen hann inte komma och titta men det gör inte så mkt för att han hade något mycket viktigare för sig --> A-lags debut mot i hyltebruk. Jag önskar att jag hade kunnat vara där och stötta dig men jag visste att det skulle gå hur bra som helst <3
Jag har några märken efter tjejerna från kortedal t ex. ett jack i pannan från att någon rev mig, tre blåmärken på armarna efter många närkamper och mycket mer :P Jag fick förresten, enligt sekretariatet 4 foul fast jag tror egenligen att det var fem (utfoulad :P). Men alla kan ju inte vara perfekta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0