A-betong

Var på A-betong idag där de informerade om hur det kommer gå till när vi ska praktisera där så småning om. Det var inte alls som jag hade tänkt mig, mycket större och mycket mer maskiner än vad jag trodde det skulle vara. Det var inte heller så många anställde som jag hade trott.
  Det visade sig att även ifall vi kommer vara tre där samtidigt så kommer vi typ inte se varandra på hela dagen eftersom alla ska jobba på olika ställen. För det är jag riktigt nervös eftersom jag inte är så bra på att snacka med såna som jag precis träffat, och eftersom jag inte vet så mycket om betong och armering kommer det vara jättenervöst när jag tilldelad något jag ska göra som jag inte alls förstår, hoppas bara att jag får några snälla att arbeta med så att jag inte behöver skämmas :S Men det kommer säkert bli jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0