Dags för Laurentius

Hej på dej din fina fisk.

Ida fixade jag äntligen en tid på sjukhuset för mitt fula knä. Det har gjort ont i snart en vecka och jag har inte orkat boka en tid på laurentius förrän precis. Jag kan inte ha benet i en ställning förrän det gör sjukt ont och måste ändra ställning. Det gör också ont när jag går i trappor, nu det senaste har jag nästa fått hoppa upp för att inte behöva ha knät i en viss ställning. Juste, det där med att gå ner på knä och leka med småbarn, HELT OMÖJLIGT!! Och det är typiskt för just den här veckan som var så var mina söta små sysslingar nere från Dorotea med sin pappa. Erik, den yngsta är 4 år och ett riktigt charmtroll. Självklart vill han gärna leka, men på grund av mitt knä så har jag varit lite tråkig. Hoppas att läkaren kan hitta felet och bota det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0