Kalas :)

Nu e det dags för kalas :D

På måndag är det mammas födelsedag och självklart kan hon ju inte fira det på en måndag utan har kalaset idag istället. För första gången någonsin kommer båda min kusiner med respektive, typiskt nu när man gjort slut med sin pojkvän. Så jag och min syster kommer vara de enda på kalaset utan respektive, men vi har ju varandra :)<3  På menyn är det grillad kycklingfilé marinerad med pappas "hemliga" resept (det som finns tillhands:P) med potatisgratäng och sallad. Till efterrätt har mamma bakat två helt underbart doftande chokladtårtor (bild kommer imorrn). Det är choklad rätt igenom och måste säga att det vattnades rätt rejält i munnen när hon bakade dem, nästan så att man tänkte gå fram och sno lite:P

Men nu kommer de första gästerna, mormor och morfar som vanligt, så ska gå nu:) Ha en bra kväll, jag vet att jag kommer ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0