killar och tjejer

Jag har tänkt på en sak, tänker väldigt mycket nu. Detta kanske inte gäller alla tjejer men iallafall mig och några av mina kompisar. Det är så mycket lättare att umgås med killar än med tjejer, jag har ingen aning varför men tror att det är för att de inte är så jäkla invecklade dom står för en sak och sen håller dom sig till det och står för det (finns självklart undantag) men inte som de flesta tjejerna som ändrar åsikt typ hela tiden eller kan inte umgås med andra som tycker annorlunda, finns självklart undantag här också men inte många.
   Med killar kan man säga precis vad man tycker utan att de dömmer än så hårt och även ifall de gör det så är det lättare att argumentera emot. Jag antar att det är därför jag just nu har uppe 4 chattfönster med killar och ett med en tjej, som råkar vara en av mina bästa tjejkompisar.  
   Jag undrar bara hur killar tänker, om de tycker att det är lättare att vara med tjejer eller om de hellre håller sig till killarna, vet ju killar som typ bara umgås med tjejer. Tänk om det hade funnits nåt sätt att höra vad killar i ens närhet tänker. Jag är nästan helt säker på att åtminstone en av killarna jag snackar med nu tycker att jag är jobbig, men säger han inget så får han skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: André

Jag har s.k en JD som tänker rätt så ofta

2009-08-05 @ 10:33:07
URL: http://eddiehimself.blogg.se/
Postat av: $@1

det håller jag med dej ole ^^

2009-08-21 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0