Resultat

Hejsan hoppsan

Nu har jag varit hos läkaren och fått svar på vad det är med mitt knä. Tydligen var det nåt med brosket bakom knäskålen, förvänta er inte att jag har förstått exakt vad han snackade om. Han sa nåt om nån sjukdom som bara hade ett latinskt namn. Detta är visst vanligt bland tjejer i min ålder, typiskt att allt ska hända tjejer menmen. Efter några veckors träning av knät så borde det gå över så småning om. Ifall det inte försvinner så kan det ha nåt med miniskerna att göra och då är det typ allvarligare, let us pray!

Men nu till själva undersökningen, kan inte säga att det var särskilt behagligt, läkaren var riktigt söt men det hade jag inte en tanke på, så mycket som jag hatade honom just då. Han bad mig först vänligt att böja knäna så långt jag kunde (låg på rygg) och självklart gjorde det ont i mitt högra knä när jag hade kommit typ till hälften. Så han "hjälpte" till lite. Samtidigt som han tryckte på min knäskol så tryckte han bak mitt ben så långt det gick, TROR ALDRIG I HELA MITT LIV ATT JAG HAR HAFT SÅ ONT!!!! Ärligt talat så trodde jag att mitt skrik skulle locka till sig fler personal, men antar att det inte var så högt som jag trodde eller så har de jäkligt bra ljuddämpnig i rummet :P

Bokade tid för gerdasil sprutor också när jag väl var igång. Visade sig att det var i sista stund, nån månad till och jag hade fått betala fullpris på den sista sprutan, nu får jag den gratis istället :P

Puss å kram lingonbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0