Rix vs Mix Megapol

Min familj är trogna rix lyssnare men nu när det är sommar så måste jag säga att pratarna är nog de sämsta jag någonsin har hört, särskilt det där med "tala ut" det är så sjukt lamt det har ingen mening över huvud taget, bara en massa fulla männsikor som ringer in och säger det de tänker på just då och ångrar det säkert dagen efter, det är bara så himla meningslöst!
  Så nu har vi börjat lyssna på mix och måste säga att de verkligen blandar olika låtar och tjatar inte ut de nyaste så som rix gör. De har kanske inte de bästa pratarna de heller men musiken gör att man hellre lyssnar på dem. Bara som ett exempel så har vi haft på mix nu och dom har spelat Oasis, Beyoncé, Caroline af ugglas och Backstreet boys efter varandra. Medan rix spelade Kim (från made in sweden), justin timberlake, Beyoncé och Ola - samma som de spelade för kanske en halvtimma sen.  Jag menar hallå! vakna, ingen vill ha ens favoritlåt uttjatad på det sättet, det räcker med att man spelar den själv stup i kvarten!!!
   Mamma kommer antagligen andra tillbaka till rix när det är slut med sommarpratarna och de ordinära kommer tillbaka men jag antar att man får stå ut med det på nåt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0