Så SEGT

Har just nu håltimma i skolan, började rasten 11.35 och den är inte slut förrän 14,30. Det är så himla segt för efter rasten har vi bara idrott och det har man helt tappat sugen för nu. Måste säga att sugen har slutat lite för att jag har riktigt ont i halsen och vill verkligen inte bli sjuk just nu, annars kommer jag komma så himla mycket efter i skolan och tror inte att jag klarar komma ifatt. Så jag kommer skippa idrotten, men måste dra dit och säga det till min lärare för jag har inte hans nummer. Han komme antagligen tvinga mig att gå en runda menmen hellre det att ta ut sig så mycket att man ligger i sängen i några dagar.

Men nu ska jag till stan med lubbie och bina, det orkar man i vilket tillstånd man än är i :)

See ya

Kommentarer
Postat av: André

Nu vet jag varför du inte svarade på msn XD



Jag pallar inte heller idrott. Känns som man vill har ett extra sommar lov :P

Btw så kollar in ett band som heter Adema och låten Givin In

2009-08-25 @ 16:04:13
URL: http://eddiehimself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0