Svininfluensa

Hej!

Har varit ledig hela dagen idag och kommer vara ledig hela dagen imorrn :D Visst låter det kul, men faktum är att det bara är just bygg så det är inga andra som e lediga så jag sitter typ hemma och ruttnar!!!! Anledningen till att vi är lediga är för att fyra elever och tre lärare tros ha svininfluensan. Detta tror jag inte ett dugg på utan jag tror att det är samma bakterie som alltid kommer när skolan börjar. Jag menar det brukar ju alltid vara en massa personer som blir sjuka, ont i halsen, feber etc när alla träffas efter lovet. MEN NEJ  nu när ryktet om den nya infunsan är här så ska alla såklart tro att det är den som alla insjuknar i.
 Jag själv har ont i halsen och bara för någon dag sen hade jag feber, det är exakt samma som de "smittade" har känt så om jag fortfarande har ont i halsen på måndag så får inte jag komma till skolan pga smittrisk. KOM IGEN!!!! Jag orkar fasen inte vara hemma när ingen annan är det, menmen antar att man får vara glad över att dom tar det försiktigt.

Så jag kommer vara tillgänglig ända till på måndag så vill nån hitta på nåt, just call :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0