Ishockey i GBG !

09-01-22

Klockan var 16.20 och jag och sai stressade från TG till Bussen för att hinna med bussen som skulle ta oss till scandinavium och matchen mellan Djurgården och Frölunda. Eftersom Frölunda är min älsklings favoritlag så försökte han få mig att ha på en Frölundahalsduk men det lyckades jag sätta stopp för och det är jag glad för eftersom de förlorade matchen :P Den enda häjdpunkten med matchen var när Frölunda gjorde 1-1 och stämningen förändrades på en tusendeks sekund. Jag blev helt chockad när alla runt ommkring ställde sig om och började skrika. Och hos hejjaklacken dök en Indians flagga upp som täckte hela deras läktare som varken jag och vissa andra fattade hur de fick fram så snabbt. Annars var det nästan ren pina att sitta där så länge, inte bara för att det var hockey utan för att jag hade fruktansvärt ont i huvudet eftersom jag inte hade ätit på några timmar och jag var inte särskilt sugen på McDonalds :S
     Inte jättelyckat för min del måste jag säga, men det var roligt att se stämningen på en match eftersom det var första gången för mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0