ÄNTLIGEN!

Nu är det äntligen klart. Efter många om och men har vår lärare bestämt sig för att ge oss ledigt en hel dag resten av den här terminen..., FREDAG. Typ bästa dagen att inte ha någon skola, då bli helgen mkt längre, okej en dag, men det känns som så mycket mer. Självklart kommer mamsen säga åt mig att göra en massa saker hemma när jag är ledig. Men jag kommer ju ändå vara extra uppvilad när resten av mina kompisar blir lediga och då kan man köra hårt! Det känns som allt lossnar nu, håller just nu på att rita en teckning som jag tycker ser helt okej ut hittills. Nu ska jag bara inte förstöra den. Är just nu bara ett ansikte, hoppas att jag kommer på nåt att måla i bakgrunden också. Ska lägga ut den om jag blir nöjd ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0