För helvete!!

Nu har dom ändrat mitt schema IGEN, jag blir galen. Vi har precis kompenserat med läraren för att kunna vara lediga varje fredag, men nu verkar det som att domlt ändrar om schemat. Nu ska vi inte heller få ha någon håltimma. Visst håltimman kanske inte var så rolig i tre timmar, men vi får ju inget för att vi ha lektion, det är ju inte så att dom tar bort något därifrån utan vi måste fortarande gå alla dagar och jag tror tom att vi har ännu fler lektioner än innan. DET SUGER!!!

Inte nog med att vi får sämre schema, den andra klassen få såklart bättre schema, mindre lektioner och bättre tider. Jag förstår inte hur livet kan var så orättvist. Men jag antar att man får se det från den ljusa sidan, vi får ju kanske bättre utbildning än den andra klassen, blir smartare och får högre betyg. Men det suger ändå att vi börjar 8 nästan varje dag och slutar 16!! :(:(:( 

Kommentarer
Postat av: André

i feel with you oliva för så hände med mej typ förra veckan

2009-09-13 @ 23:00:22
URL: http://eddiehimself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0