Jag klarar inte det här

Det är bara så himla otroligt. För någon dag sedan satt jag och pratade med en kompis om hur mycket jag saknade dej men var fortfarande osäker på mina  känslor. Vi bestämde att jag skulle ta det lugnt och verkligen känna efter. Självklart blir det ju så tack vare schemaändringen att vi kommer ha en massa lektioner tillsammans istället för bara idrott. Hur fan ska jag kunna känna efter riktigt och klart om jag kommer vara nära dej hela tiden. Mitt liv är bara så messed up just nu, jag önskar att jag bara kunde ta en paus och låta nån annan leva det och göra det bättre medan jag sitter och tittar på. Men jag vet ju att det aldrig kommer hända så som vanligt är det bara att bita ihop. Jag är bara så glad att jag har ER som hjälper mig genom allt, älskar ER. NI kommer alltid med råden som får mig att gå vidare till det bättre.

Kommentarer
Postat av: sai

det kan man förstår att du har inte lätt där, men jag hoppas att allting kommer går bra..e alltid i din sida...

2009-09-23 @ 18:48:35
Postat av: André

Gå vidare som jag nu försöker göra =D

2009-10-15 @ 18:35:56
URL: http://eddiehimself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0