Tänker på allt och ingenting

Jag är så sjukt glad att träningen äntligen har börjat. Nu behöver jag inte gå runt och tänka på vad jag ska göra för att sysselsätta mig hela tiden och jag kanske förhoppningsvis inte sitter vid datorn hela tiden. Ända sedan jag fick min laptop har jag spenderat alldeles för mycket tid framför den och även ifall jag vet att jag inte borde sitta med den så blir det ändå att den hamnar i mitt knä. Detta gör att mitt skolarbete lider och det är absolut inte bra för min hälsa.
 Så nu när träningen har börjat ska jag inte sitta vid datorn de dagarna utan innan träningen ska jag göra mitt skolarbete. De andra dagarna får det bli som det blir, får hoppas att mina underbara vänner kan uppehålla mig :D

I fredags var nog en av de roligaste träningarna, vi var både tjejer och killar. Har nog aldrig sett hela laget kämpat så mycket. Vi var blandade lag och tack vare en kille som jag, lubbie och lefi hade i vårat lag så vann vi lätt. Han var typ mer än ett huvud längre än alla så han tog alla returer. Och tack vare hans grymma kondis var han typ överallt hela tiden:P Jag och Lubbie hade värsta sammarbetet med honom. Även ifall han lätt hade kunnat göra mål så passade han oss och vi fick känna oss duktiga. Jag passade honom hela tiden för han var den första man såg hela tiden. 
  Det verkar som vi ska träna med killarna varje fredag så det är verkligen något att se fram emot :) 

Kommentarer
Postat av: lefi

haha, vem då? :O kmr inte ihåg vem som var i vårt lag (A) hhahahha, det e dock två o välja mellan, nej tre menar jag :P

2010-02-21 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0