You're not a part of me

Kände otrolig lättnad imorse men den försvann under dagen. Nu är sjukt stressad och för första gången på typ ett halvår har vi fått läxor som handlar om bygg :S Har klurat ut en stor fråga hittills men den största är fortfarande kvar. Ska räkna ut hur många bjälkar det ska vara i bjälklager och smart som man är så kollar man på ett som redan var färdigt. Så nu har jag bara det rätta svaret i huvudet, men kommer inte fram till det med mina uträkningar, och självklart måste man ha en BRA uträkning. Önskar att jag bara kunde radera det ur mitt minne så att jag kunde tänka logiskt istället för att koncentrera mig på svaret, som kanske inte ens är rätt. Det är verkligen inte bra att fuska, blir bara en massa probelm (ibland xD). Menmen får fortsätta med detta och sedan lämna in ett antagligen halvgjort arbete till min lärare. Hoppas han inte är för hård haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0